Barnvaktat

Har precis tränat lite på Spanskaglosorna. Har haft typ en vanlig skoldag och har redan tre läxor, buäää redan skoltrött! Igår har jag och Minou barnvaktat hennes kusiner pluss två andra barn. Samanlagt var det fem barn och en kompis till dom på köpet. Men vi fick ju pengar så det var absolut värt det. Vi han kolla lite på Justin Biebers interljuv på skavlan också, herregud vad perfekt en människa kan vara! Idag vaknade vi tidigt eftersom man blev väckt av alla barn. Sedan mötte jag och Minou upp Simon i Slussen och åkte hem till Tess. Haha hon sov när vi kom så vi hoppade in genom hennes fönster så hon vaknade. Resten av dan har jag spenderat med Tess och Minou och vi kollade på någon konstig barnfilm. Nu ska jag gå och se om det är nått bra på teven. Puss 
 
 
 

Kommentarer

Kom ihåg mig?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

ELVIRA NYBERG